Дистанційне навчання 2022

 Дистанційне навчання 2022

Оголошення! З 09.05.2022 всі матеріали виховної роботи публіку.ться на платформі Classroom

Тема: компанія EdPro.ua надає змогу вчителям, учням та їхнім батькам безоплатно користуватися програмним продуктом mozaBook, а також доданими до нього понад 220 підручниками.

Тема: казка про любов і щастя

Тема: заняття про мир, примирення

Тема: 36 річниця від дня Чорнобильської катастрофи

Тема: Фото- квест до Великодня



Тема: Пасочки заради перемоги!

Тема: Великоднє вітання наших дітей

Тема: «Великдень в Україні. Виготовлення декоративних великодніх яєць»

Тема: ІНФОРМАЦІЙНИЙ КОМІКС ДЛЯ ДІТЕЙ У ВОЄННИЙ СТАН

Тема: #наблизимоперемогуразом


Тема:  як заспокоїти дітей, поради психологів


Тема: Психологічна підтримка «Перемога» (Telegram)


Тема:Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни


Тема: Перша психологічна допомога дітям 



Пам'ятаємо і шануємо 






07.04.2022

Маленька допомога і велика Віра в Перемогу 💙💛




Тема: психологічна підтримка

Які слова потрібно говорити дитині під час війни:
1. «Поки я з тобою - ти в безпеці»
2. «Я захищу тебе»
3. «Я піклуюсь про тебе і про себе»
4. «Наша армія та люди, які нас захищають дуже сильні, ми можемо на них покластися»
5. «Коли тобі страшно, обов‘язково говори мені про це»
6. «Коли ти будеш чути гучні звуки сирени - це означає, що нас захищають і нам потрібно заховатися, щоб було безпечніше»
7. «Ми з усім впораємось»
Крім слів, транслюй своїй дитині підтримку через обійми та поцілунки. Слухайте її та виражайте розуміння коли їй страшно або коли вона панікує/плаче.

Тема: Корисні ресурси 

🔹Видавництво Ранок БЕЗКОШТОВНО надає дитячі книги в електронному форматі! Просто заходьте на сайт БараБука https://bit.ly/35pwNKw та завантажуйте, щоб мати змогу читати з дітками навіть без доступу до Інтернету!
🔹 У Telegram-каналі Павлуша і Ява можна завантажити аудіоказки, які також будуть доступні без Інтернету: https://t.me/pavlushaiyava

🔹 Ще один Telegram-канал з аудіоказаками українською: https://t.me/kazky_ukr Усі аудіоказки можна завантажити і слухати без зв’язку. 
🔹 Yakaboo відкрили безкоштовний доступ до аудіо- та електронних книжок в мобільному додатку: https://bit.ly/3CcZG92
🔹 Нова Українська Школа організувала серію пізнавальних онлайн-зустрічей із вчителями. Розклад зустрічей оновлюється щодня https://bit.ly/3sDR87P
🔹 MEGOGO відкрили безкоштовний доступ до мультиків, фільмів та аудіоказок https://bit.ly/35KLwjg


Тема: "Казочки для дітей" (Telegram)


Тема: Психологічна підтримка для 5


Тема: Психологічна підтримка для 6


Тема: Психологічна підтримка для 7


Тема: Психологічна підтримка для 8


Тема: Психологічна підтримка для 9


Тема: Флешмоб  "Діти проти війни" 

#ДітиПротиВійни



Тема: Руханка.Карта України 




Тема: Як діяти під час онлайн уроків, якщо вмикається сигнал. Поради вчителю. 







Тема: Відеоурок "Казка про сирену"


УВАГА! Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України





УВАГА!



Тема: Організація освітнього процесу https://osvita.ua/news/85883/

Тема: Платформа з єдиним освітнім розкладом https://osvita.ua/school/85895/

Тема: Проект «Мамо, я бачу війну» https://osvita.ua/school/85887/ 

Тема: Волонтерство у містах України https://osvita.ua/news/85844/

Тема: Міністерство освіти і науки закликає освітян долучатися до національного флешмобу в Facebook 
#освітяни_допомагають.

Тема: Методичні рекомендації щодо організації  виховної роботи  у воєнний час

Тема: День Українського добровольця 


Презентація до виховної години "День українського добровольця"





Тема: поради, вправи, ігри для підтримки дитини у складні часи.

Телеграм-канал Підтримай дитину




Тема: психологічна аптечка для допомоги дітям і підліткам у негативних станах
 

СИМПТОМИ ПАНІЧНОЇ АТАКИ ТА НАДСИЛЬНОГО СТРАХУ У ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ:
🗣️ відчуття нестачі повітря або задухи;
🥴 запаморочення, хиткість або млявість;
❣️ миготіння чи прискорене серцебиття;
🌀 тремтіння або дрижання;
😰потовиділення;
🤐нудота або неприємні відчуття в животі;
😳 деперсоналізація або дереалізація;
🤲 відчуття оніміння або поколювання;
🥶🥵припливи тепла/холоду;
🫁біль або дискомфорт у грудях;
😬страх смерті;
😵страх втратити контроль чи збожеволіти.
❗ЩО РОБИТИ:
1. Дихальна вправа. Повільно вдихаємо через ніс. Видихаємо повітря вузьким ротом. Видих має бути повільніший за вдих.
2. Зволожуємо слизову оболонку рота маленькими порціями води.
3. Робіть періодичний масаж мочок вух та кінчика носа.
4. Швидко стискаємо та розтискаємо кулачки.
5. Відволікання.
Озирнись навколо ( Уяви собі...)
🔺" Знайди 5 речей, які ти можеш побачити! "👀
🔺" Знайди 4 предмети, яких ти можеш торкнутися"
🔺"Знайди 3 речі, які ти можеш почути "
🔺"Знайди 2 речі, які ти можеш понюхати"
🔺 " Знайди 1 річ, яку ти можеш спробувати на смак".
6. Рахуємо подумки від 100 до 1.
7. Згадуємо слова пісні чи вірша.
8. При можливості випити теплий м'ятний чай.
9. Говорити дитині, что відчуття страху - це нормально. Страх допомагає нам зрозуміти та усвідомити, що відбувається. Необхідно навчитися контролювати свої відчуття та наближення страху ( панічної атаки) та виконувати безпечний поведінковий алгоритм.
10. Дітям з 8 років можна розповісти все як є ( звичайно, в межах розуміння дитини) без паніки у голосі. Маленьких дітей необхідно відволікати та заспокоювати та запевняти, що ви завжди поруч ( полоскотати, почитати книжечку, розглянути картинки, помалювати, вигадувати короткі історії , пограти в слова, четвертий зайвий, вивчити чи повторити назви пору року, місяців, придумати риму ( рифма) до слів, рахунок до 10 (20,30,40...) і назад до 0, імена та по - батькові членів родини тощо - все у ігровій формі 👩‍❤️‍💋‍👩) , подивитись хороший мультик на телефоні ( зараз можна😉)
10. Посміхайтесь дитині, дивіться їй в очі.
11. Пам'ятайте, чим спокійніші ви , тим впевненіше почувають себе діти та близькі поруч з вами!




Тема: ЯК ПІДТРИМАТИ БЛИЗЬКИХ ТА ДРУЗІВ, ЯКІ ЗНАХОДЯТЬСЯ В ЗОНАХ БОЙОВИХ ДІЙ?
Наші серця зараз сповнені болем через тривогу за друзів та близьких, які перебувають у зоні бойових дій та не можуть дістатися безпечних місць. Насправді ми можемо зробити багато важливого, навіть на відстані.
- Будьте на зв’язку. Домовтеся зі своїми близькими, як їм краще тримати зв’язок з вами та використовуйте саме цей канал. Окрім основного, домовтесь про додаткові канали зв’язку. Дізнайтесь як часто і в які проміжки їм краще дзвонити та писати. Уточнюйте час, коли вони намагаються відпочити – не турбуйте в цей час ні дзвінками, ні повідомленнями. В жодному випадку не намагайтеся додзвонитися в моменти оголошення повітряної тривоги (стежте за такими оповіщеннями в спеціальних каналах) – це може сповільнити рух до укриттів та створити додаткову небезпеку. Домовтесь про систему швидких відповідей на ваші повідомлення, наприклад одне слово чи емоджі, яке свідчить про «я в безпеці», чи «в укритті». Пам’ятайте, що у ваших близьких не завжди є можливість для повних відповідей.
- Слухайте. Якщо є можливість телефонного зв’язку або аудіоповідомлень в месенжерах – просіть говорити і слухайте. Один зі способів зниження тривоги – говорити та виражати емоції – плакати, кричати, матюкатися… Дайте можливість зробити це, не вмовляйте заспокоїтись, не докоряйте за прокльони, не переконуйте в тому, що нічого поганого не станеться. Просто слухайте і говоріть про свою любов та підтримку. Не навантажуйте непотрібною інформацією про події на фронті, вибухи та обстріли, особливо, якщо вас про це не запитують.
- Будьте джерелом критичного мислення. Оскільки життя перевернулось з ніг на голову, то люди потребують умовних якорів, які б заземляли їх і створювали відчуття стабільності та розуміння, як діяти. Запитайте своїх близьких та обговоріть з ними плани дій в різних ймовірних ситуаціях – повітряна тривога, а вони далеко від укриття; потреба в медикаментах; необхідність поповнити продуктові запаси тощо. Маєте проговорити базові життєві ситуації та найраціональніший план дій в них. Також допоможіть з розбудовою мережі соціальної підтримки – до кого вони можуть звернутися за допомогою на місці та як це зробити якнайшвидше. Не навантажуйте непотрібною інформацією
- Візьміть на себе дітей та тих, хто потребує постійного супроводу. Ви можете допомогти своїм близьким тим, що візьмете на себе дистанційну взаємодію з дітьми, літніми людьми, особами, що мають складнощі з психічним здоров’ям. В такий спосіб ви трохи звільните простору для прийняття рішень та рутинних дій. Дітям можна почитати дітям книжку через телефонний зв’язок або пограти в якісь ігри, зайняти їх історіями, планами на майбутнє чи спогадами про те, як ви проводили час разом. Літніх людей можна просто вислуховувати, співати з ними пісні, молитися разом.


Тема: до уваги батьків!


Правило безпеки, яке важливо зараз вивчити разом з дітьми: Не чіпати сторонні предмети, навіть якщо це маленькі чи великі іграшки. Розкажіть дітям, що важливо користуватися тільки своїми речима, не підіймати нічого на вулиці та не підходити близько до підозрілих предметів. Зараз на вулицях буде багато уламків бойової техніки та інших предметів, наближатися до яких – небезпечно для життя.
У разі виявлення підозрілих предметів, одразу телефонуйте 101.








Тема: **ЯК ПІДТРИМАТИ ДІТЕЙ У ЦЕЙ НЕПРОСТИЙ ЧАС ВІЙНИ**

5 порад для батьків
1. **Бути поруч**: пам’ятайте, ми є головним джерелом підтримки для наших дітей. Тому відчуття нашої люблячої присутності – це найголовніший «термостат безпеки» для їхньої душі. Бути поруч – це про дотик і обійми, про співдіяльність і про казку разом – де б ми не були – у ліжку чи в бомбосховищі… Це про добрий погляд, це про уважність і любов… І теж про чутливість до того, коли дитина цього потребує, а коли вона хоче побути наодинці.
2. **Бути прикладом**: більшість способів давати собі раду з викликами передаються дітям через те, що вони дивляться і наслідують, як пораємося ми. Тож нам важливо бути свідомими цього. І ділитися, говорити з ними про те, що нам допомагає… І звісно це не означає, що ми маємо бути «ідеальним» прикладом – бо стійкість, це не про те, щоби ніколи не падати, а про те, щоби вставати знову і знову…
3. **Спілкуватися**: це так важливо для дітей, щоб ми допомагали їм розуміти, що відбувається і як нам вистояти у цій війні – на макро-рівні як народу, і на мікро-рівні як сім’ї. Це означає говорити з дітьми з повагою до їх внутрішньої мудрості, бажання і потреби розуміти. Це означає теж слухати, що говорять вони, і слухати те, про що вони мовчать… І відповідати – як можемо – бо не завжди ми знаємо відповіді і у цьому теж важливо бути чесними. Це не означає теж втішати дітей «псевдооптимістичними» сценаріями, бо ми свідомі, що дорога до Перемоги може бути довгою і на ній може бути багато болю і втрат. Але це означає передати їм віру, що з Правдою ми обов’язково і неминуче переможемо і наша країна буде вільною і щасливою!
4. **Задіювати**: ми не знаємо, наскільки довгими будуть ці випробування війни – але час життя безцінний – і ми маємо жити, що б не було - ми маємо Жити. І звісно, ми не можемо не слідкувати за новинами, але ми не потребуємо бути безперервно в новинах – треба зосередитися на корисній дії. Для дітей, звісно, ці дії дуже різні і залежать від того, де ви зараз: вдома, у бомбосховищі і т.д. – це і вчитися, і малювати, читати/слухати казки, гратися (у різні способи, і не лише в телефоні – є стільки стосункових ігор), допомагати по дому, молитися, робити добрі справи, займатися спортом і т.д. Корисна діяльність приносить добрий плід, вона зосереджує увагу і допомагає інтегрувати енергію стресу. І вона важлива не лише дітям, але й нам дорослим…
5. **Відновлюватися**: це випробування може бути тривале, а відтак брати чимало нашої енергії – а тому ми потребуватимемо часу на регулярне відновлення сил. І ми, і діти. А тому так важливо мати в режимі дня ті активності, які поповнюють сили – як заряджання телефону – коли стрес є більшим, заряджати треба частіше і мати додатковий «павербенк». Тож подбаймо, щоби у режимі дня дітей обов’язково були і сон, і добра їжа, і час на гру, на домашніх улюбленців, на рухову активність, і обов’язково щоденний дотик до чогось, що є Світлом (казки, історії, краса, сповнені світла люди і т.д.), і що нагадує їм у ці темні часи – що є Світло - правди, любові, мужності - і це Світло неминуче переможе, бо воно непереможне…
P.S. Дослідження кажуть, що діти, стикаючись з випробуваннями не обов’язково мають мати психологічні проблеми, а навпаки можуть демонструвати «посттравматичне зростання» - і це великою мірою залежатиме від підтримки дорослих. Вони можуть зростати у резилієнтності (психологічній стійкості), мудрості, вдячності, здатності будувати глибокі стосунки, знати, що у житті найголовніше… Тож нехай вони виростуть саме такими – наші діти!
Тема: ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ПОСТРАЖДАЛИМ І СВІДКАМ

(автор Людмила Гридковець)
Частина І. Екстренна допомога.
НЕРВОВЕ ТРЕМТІННЯ
Після екстремальної ситуації з'являється неконтрольоване нервове тремтіння (людина не може за власним бажанням припинити цю реакцію). Так організм «скидає» напругу. Зупиняти не можна!
Основні ознаки даного стану :
• тремтіння починається раптово – відразу після інциденту або через якийсь час;
• виникає сильне тремтіння всього тіла або окремих його частин (людина не може утримати в руках дрібні предмети, запалити цигарку тощо );
• реакція триває досить довго (до декількох годин);
• потім людина відчуває сильну втому і потребує відпочинку.
Необхідна допомога:
1. Потрібно посилити тремтіння: візьміть потерпілого за плечі та сильно, різко потрясіть протягом 10-15 секунд.
2. Продовжуйте розмовляти з ним, інакше він може сприйняти ваші дії як напад.
3. Після завершення реакції необхідно дати потерпілому можливість відпочити. Бажано вкласти його спати.
!!! Не можна !!!:
• обіймати потерпілого або притискати його до себе;
• вкривати потерпілого чимось теплим;
• заспокоювати постраждалого, говорити, щоб він узяв себе в руки.
ПЛАЧ
Коли людина плаче, всередині у неї виділяються речовини, що мають заспокійливу дію. Необхідно, щоб хтось був поряд, аби розділити горе.
Основні ознаки даного стану:
• людина вже плаче або готова розридатися;
• тремтять губи;
• спостерігається відчуття пригніченості;
• на відміну від істерики – немає ознак збудження.
Допомога у даній ситуації:
1. Не залишайте постраждалого насамоті.
2. Встановіть фізичний контакт з потерпілим (візьміть за руку, покладіть свою руку йому на плече або на спину, погладьте його по голові). Дайте йому відчути, що ви поруч.
3. Застосовуйте прийоми «активного слухання» (вони допоможуть потерпілому вилити своє горе): періодично вимовляєте «ага», «так», кивайте головою, тобто підтверджуйте, що слухаєте і співчуваєте; повторюйте за потерпілим уривки фраз, в яких він висловлює свої почуття; говоріть про свої почуття й почуття потерпілого.
4. Не намагайтеся заспокоїти постраждалого. Дайте йому можливість виплакатися й виговоритися, «вилити» із себе горе, страх, образу.
5. Не ставте запитань, не давайте порад. Ваше завдання — вислухати.
ІСТЕРИКА
Істеричний напад триває кілька хвилин або кілька годин.
Основні ознаки:
• зберігається свідомість;
• надмірне збудження, безліч рухів, театральні пози;
• мова емоційно насичена, швидка;
• крики, ридання.
Допомога у даній ситуації:
1. Видаліть глядачів, створіть спокійну обстановку. Залишіться з потерпілим наодинці, якщо це не небезпечно для вас.
2. Несподівано зробить дію, яка може сильно здивувати (можна дати ляпаса, облити водою, з гуркотом упустити предмет, різко крикнути на потерпілого тощо).
3. Говоріть з постраждалим короткими фразами, впевненим тоном («Випий води», «Вмийся», «Сядь»).
4 . Після істерики настає занепад сил. Покладіть постраждалого спати. До прибуття фахівця спостерігайте за його станом.
5. Не потурайте бажанням потерпілого.
РУХОВЕ ЗБУДЖЕННЯ
Людина просто перестає розуміти, що відбувається навколо неї, вона не в змозі визначити, де вороги, а де помічники, де небезпека, а де порятунок. Людина втрачає здатність логічно мислити і приймати рішення, стає схожою на тварину, що кидається у клітці.
Основними ознаками рухового порушення є:
• різкі рухи, часто безцільні і безглузді дії;
• ненормально гучна мова або підвищена мовна активність (людина говорить без зупинки, іноді – абсолютно безглузді речі);
• часто відсутня реакція на оточуючих (на зауваження, прохання, накази).
Допомога у даній ситуації:
1. Використовуйте прийом «захоплення»: перебуваючи позаду, просуньте свої руки потерпілому під пахви, притисніть його до себе і злегка перекиньте на себе.
2. Ізолюйте постраждалого від оточуючих.
3. Масажуйте «позитивні» точки. Говоріть спокійним голосом про почуття, про те, що він відчуває («Тобі хочеться щось зробити, щоб це припинилося? Ти хочеш втекти, сховатися від того, що відбувається?»)
4. Не сперечайтеся з потерпілим, не ставте запитань.
5. В розмові уникайте фраз з часткою «не», що відносяться до небажаних дій (наприклад: «Не біжи», «Не розмахуй руками», «Не кричи» слід замінити на позитивні “Стій”, “Тихо” тощо.).
5. Пам'ятайте, що потерпілий може заподіяти шкоду собі та іншим.
6. Рухове збудження зазвичай триває недовго і може змінитися нервовим тремтінням, плачем, а також агресивною поведінкою.
АГРЕСІЯ
Основними ознаками агресії є:
• роздратування, невдоволення, гнів (з будь-якого, навіть незначного приводу);
• нанесення оточуючим ударів руками або будь-якими предметами;
• словесна образа, лайка;
• м'язова напруга;
• підвищення кров'яного тиску.
Допомога у даній ситуації:
1. Зведіть до мінімуму число оточуючих.
2. Дайте постраждалому можливість «випустити пар» (наприклад, виговоритися або «побити» подушку).
3. Доручіть йому роботу, пов'язану з високим фізичним навантаженням.
4. Демонструйте доброзичливість. Навіть якщо ви не згодні з постраждалим, не звинувачуйте його самого, а висловлюйтеся з приводу його дій. Інакше агресивна поведінка буде спрямована на вас. Не можна казати: «Що ж ти за людина!» Слід сказати: «Ти жахливо злишся, тобі хочеться все рознести вщент. Спробуймо знайти вихід з цієї ситуації».
5. Намагайтеся розрядити обстановку смішними коментарями чи діями.
6. Агресія може бути погашена страхом покарання:• якщо немає мети отримати вигоду від агресивної поведінки;• якщо покарання суворе і ймовірність його здійснення велика.
7. Якщо не надати допомогу розлюченій людині, це призведе до небезпечних наслідків: через зниження контролю за своїми діями людина буде робити необдумані вчинки, може нанести каліцтва собі та іншим.
Частина ІІ. Стратегічна допомога учасникам травматичних подій
1. Допоможіть людині висловити почуття, пов'язані з пережитою подією (якщо вона відмовляється від бесіди, запропонуйте їй описати те, що сталося, свої відчуття в щоденнику або у вигляді розповіді).
2. Покажіть особі, що навіть у зв'язку з найжахливішими подіями можна зробити висновки, корисні для подальшого життя (нехай людина сама поміркує над тим досвідом, якого вона набула в ході життєвих випробувань).
3. Дайте особі можливість спілкуватися з людьми, які разом із нею пережили травматичні події (приміром, обмін номерами телефонів учасників події).
4. Не дозволяйте людині грати роль «жертви», тобто використовувати трагічну подію для отримання вигоди («Я не можу нічого робити, адже я пережив такі страшні хвилини»).
Прояви посттравматичного стресового розладу (ПТСР)
(коли варто звернутися по допомогу до фахівця)
– надмірне збудження (включаючи вегетативну лабільність, порушення сну, тривогу, нав'язливі спогади, фобічне уникнення ситуацій, що асоціюються з травматичною),
– періодичні напади депресивного настрою (притупленість почуттів, емоційна заціпенілість, відчай, відчуття безвиході);
– риси істеричного реагування (паралічі, сліпота, глухота, напади, нервове тремтіння).
Невротичні та патохарактерологічні ознаки стану ПТСР:
– «солдатське серце» (біль за грудиною, серцебиття, уривчастість дихання, підвищена пітливість);
– синдром того, хто вижив (хронічне «почуття провини, що залишився в живих»);
– флешбек-синдром (насильне вторгнення у свідомість спогадів про «нестерпні» події);
– прояви «комбатантной» психопатії (агресивність та імпульсивна поведінка зі спалахами насильства, зловживання алкоголем і наркотиками, безладність сексуальних зв'язків при замкнутості і підозрілості);
– синдром прогресуючої астенії (спостерігається після повернення до нормального життя у вигляді швидкого старіння, падіння ваги, психічної млявості та прагнення до спокою);
– посттравматичні рентні стани (нажита інвалідність з усвідомленою вигодою від належних пільг і привілеїв із переходом до пасивної життєвої позиції).
Якщо не пройти психологічну реабілітацію – з роками стан може
погіршитись!



9. Тема: ВРЯТУВАТИ ЖИТТЯ МОЖЕ КОЖНИЙ!


МЕТА домедичної допомоги – підтримка життя: до прибуття медичної допомоги, поранений має припинити втрачати кров та продовжувати дихати!
Послідовність Ваших дій- за словом КоЛеСо: три етапи (Кров, Легені, Серце- і лише у цій послідовності!!!)



10. Тема: рекомендації для батьків

Служба у справах дітей Озернянської сільської ради надає рекомендації щодо координації переміщення дітей в межах України та виїзду дітей за межі України в умовах надзвичайного або воєнного стану.
З метою збереження життя і здоров’я дітей в умовах надзвичайного та воєнного стану службам у справах дітей необхідно забезпечити координацію роботи щодо переміщення в межах України та виїзду за межі України:
1. Виїзд за межі України дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які влаштовані до прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, передані під опіку, піклування.
Виїзд за межі України дітей, які влаштовані до прийомної сім'ї / дитячого будинку сімейного типу, передані під опіку, піклування, здійснюється у супроводі прийомних батьків / батьків-вихователів / опікуна / піклувальника або уповноваженої ними особи.
У період надзвичайного та воєнного стану допускається уповноваження прийомними батьками / батьками-вихователями / опікунами / піклувальниками інших осіб для супроводження дитини під час перетину державного кордону та перебування в іншій державі. Для цього прийомні батьки / батьки-вихователі або один з них / опікун / піклувальник та супроводжуючий повинні звернутися до органу опіки та піклування за місцем свого фактичного перебування із заявою, в тому числі через електронні засоби комунікації, у якій зазначаються:
-прізвище, ім’я, по батькові,
-дата народження кожної дитини;
держава прямування;
-прізвище, ім’я по батькові супроводжуючого.
До заяви додаються (пред'являються):
-копія паспорта громадянина України або свідоцтва про народження дитини;
-копії паспортів чи інших документів, що посвідчують особу прийомних батьків / батьків-вихователів / опікуна / піклувальника;
-копія паспорта чи іншого документа супроводжуючого;
документи, що підтверджують повноваження прийомних батьків / батьків-вихователів / опікуна / піклувальника;
-за неможливості надання вищезазначених документів - документи, що містять відомості про особу, які можуть бути визнані державною прикордонною службою України.
Документи можуть бути пред'явлені в електронному форматі в додатку “Дія”. Номер та серія пред’явлених документів зазначаються в заяві.
У разі відсутності таких документів орган опіки та піклування оперативно будь-яким доступним способом уточнює інформацію про сім’ю в службі у справах дітей за місцем їх проживання / службі у справах дітей обласної, Київської міської державних адміністрацій / Національній соціальній сервісній службі України, або за допомогою єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім’ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів.
Органи опіки та піклування забезпечують невідкладний прийом та розгляд таких заяв, в тому числі через електронні засоби зв’язку. Погодження органу опіки та піклування може бути оформлене листом (у тому числі електронним) або шляхом нанесення на заяву напису “Погоджено” та зазначенням назви органу, який надає таке погодження, прізвища, імені, по батькові посадової особи та проставлянням печатки та надсиланням заявнику за допомогою електронних засобів зв’язку.
Органам опіки та піклування необхідно здійснювати облік прийнятих рішень щодо погодження виїзду за межі України дітей в супроводі осіб, уповноважених прийомними батьками / батьками-вихователями / опікунами / піклувальниками та за можливості зберігати копії паспортів таких осіб, а також копії паспорта громадянина України або свідоцтва про народження дитини.
Слід брати до уваги, що для виїзду дитини за межі України необхідна наявність таких документів:
-паспорт громадянина України або свідоцтво про народження дитини, або документи, що містять відомості про особу, які можуть бути визнані Держприкордонслужбою;
-договір про влаштування дитини до прийомної сім'ї / договір про організацію діяльності дитячого будинку сімейного типу або його копія;
-рішення / розпорядження про встановлення опіки (піклування) або його копія;
-погодження органу опіки та піклування (для дітей, які виїжджають за межі України в супроводі осіб, уповноважених прийомними батьками / батьками-вихователями / опікунами / піклувальниками).
По прибуттю до місця тимчасового перебування особа, яка супроводжувала дітей, має звернутися до консульської установи України в країні перебування для постановки дітей на тимчасовий консульський облік.
2. Виїзд за межі України дітей у супроводі одного з батьків або уповноважених ними осіб.
У період надзвичайного та воєнного стану допускається виїзд за межі України дітей, які не досягли 16-річного віку, в супроводі одного з батьків без нотаріально посвідченої згоди другого з батьків.
У період надзвичайного та воєнного стану допускається уповноваження батьками (одним з них) дитини, яка не досягла 16-річного віку, інших осіб для супроводження дитини під час перетину державного кордону та перебування в іншій державі.
Для цього батьки / один із батьків дитини, а також супроводжуючий, повинні звернутися до органу опіки та піклування за місцем свого фактичного перебування з заявою, зокрема через електронні засоби комунікації, у якій зазначаються:
-прізвище, ім’я, по батькові, дата народження дитини;
-держава прямування;
-прізвище, ім’я по батькові супроводжуючого.
До заяви додаються (пред’являються):
-копія паспорта громадянина України або свідоцтва про народження дитини;
-копія паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу, одного з батьків дитини;
-у разі відсутності вищезазначених документів - документи, що містять відомості про особу, які визнані Держприкордонслужбою;
-копія паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу, супроводжуючого.
Документи можуть бути пред'явлені в електронному форматі в додатку “Дія”. Номер та серія пред’явлених документів зазначаються в заяві.
Органи опіки та піклування забезпечують невідкладний прийом та розгляд таких заяв, в тому числі через електронні засоби зв’язку. Погодження органу опіки та піклування може бути оформлене листом або шляхом нанесення на заяві напису “Погоджено” та зазначенням назви органу, який надає таке погодження, прізвища, імені, по батькові посадової особи органу опіки та піклування та проставлянням печатки та надсиланням заявнику за допомогою електронних засобів зв’язку.
Органам опіки та піклування необхідно здійснювати облік прийнятих рішень щодо погодження виїзду за межі України дітей в супроводі осіб, уповноважених батьками та, за можливості, зберігати копії паспортів таких осіб, а також копії паспорта громадянина України або свідоцтва про народження дитини.
Слід брати до уваги, що для виїзду дитини за межі України необхідно пред’явити паспорт громадянина України або свідоцтво про народження дитини, або документи, що містять відомості про особу, які визнані Держприкордонслужбою.
По прибуттю до місця тимчасового перебування особа, яка супроводжувала дитину, має звернутися до консульської установи України в країні перебування для постановки дитини на тимчасовий консульський облік.
3. Виїзд за межі України дітей у супроводі баби, діда, повнолітніх брата, сестри, мачухи, вітчима.
У період надзвичайного та воєнного стану допускається виїзд за межі України дітей, які не досягли 16-річного віку, в супроводі баби, діда, повнолітніх брата, сестри, мачухи, вітчима без нотаріально посвідченої згоди батьків дитини.
Слід брати до уваги, що для виїзду дитини необхідна наявність паспорта громадянина України або свідоцтва про народження дитини (у разі відсутності вищезазначених документів - документів, що містять відомості про особу, які визнані Держприкордонслужбою).
Для підтвердження родинного зв’язку з дитиною надаються (пред'являються) такі документи:
-бабою, дідом – свідоцтво про народження одного з батьків дитини або його копія;
-повнолітніми братом, сестрою – власне свідоцтво про народження або його копія;
-мачухою, вітчимом – свідоцтво про шлюб із одним із батьків дитини або його копія.
У разі відсутності зазначених документів відповідні відомості можуть бути отримані у вигляді витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, у тому числі в електронному вигляді.
По прибуттю до місця тимчасового перебування особа, яка супроводжувала дитину, має звернутися до консульської установи України в країні перебування для постановки дитини на тимчасовий консульський облік.
Прохання повідомляти ССД Озернянської сільської ради про переміщення дітей та їх перебування для подальшого їх обліку.

             












Негативний вплив алкоголю, паління та наркотиків

День 5

Права дитини. Урок від патрульних.

День 4

Мультик про права дитини 

День 3

Дидактична гра "Які права порушено в казках"

День 2

«Права і обов’язки матері, батька і дитини»

День 1
Місячник правових знань: "Бережи мене, законе мій"  

Лютий (01.02.22-28.02.22)

28.01.2022 добірка матеріалу до річниці бою під Крутами 

Леся Храплива-Щур

КРУТИ

Сипле сніг:
М'який, ласкавий,
Білий сніг.
Всі долини засипає,
Вже й нема доріг.
Рівномірно, безупинно
Налітає, що аж страх:
Щоб наш спомин не загинув,
У сніжинках,
У крижинах,
В молодих серцях.

Так давно і так далеко...
— Чуєш?
Чуєш битви клекіт
У сніжаній млі!

Здаля станція чорніє,
В'ються зимні рейки-змії,
Світ захлинувся в завії...

— Там, ось там — вони!

— Наші!
Такі, як з нами, у школі:
Ганяють м'яча по спортовому полі,
З нами танцюють під звуки пластинок.
Ледве видні в снігу...

— Приціл!
— Наказ!
І — постріл!
— А що, коли згинуть?

Впав один!
Криваве чоло
Розцвітає на білому полі...

— Лиш один?
— Що — один?!
Стоять на сторожі волі!

Смалить холодний металь
Скостенілі руки.
Над колискою в них
Ще козацькі шаблюки,
Над труною у них...

Скільки ж їх?
Згублені чорні цятки
У всесвітній завії.
За плечима в них —
Київ від жаху німіє:
— З Бахмача йде Муравйов!
— Арсенал вибухає криваво!...
На незвичних плечах
Спочиває сьогодні Держава.
Невправна сьогодні рука
Накладає стрічки кулемета...

Летять із Берестя вістки
І скиглять, наче птиці, на лету:
— Пи-тає- світ, Роз-ка-жіть! —
Стукотять телеграфів питання,
— Чи-Ки-їв-ще-наш?... Стогоном їм:
— Київ наш, пе-ре-ка-жіть!...

А надія остання:
Триста гарячих сердець —
Ранку непевне світання...

Роздирають повітря іскристо:
— Приціл!
— Готові! Вистріл!

Це — Крути:
Пліч-о-пліч зійшлося минуле з майбутнім

В ніч котру вже безсонну,
Що довго її не забути,
Світ підпис кладе під порукою миру.
Усмішки... Прихильні усі,
Вітають послів України.
Дроти гудуть звідусіль,
Вістка у Київ спішить,
Невідібрана гине:
Київ мовчить...

А під Крутами
В снігу покинені квіти:
Милі дівчат,
Сестрам брати,
Матерей постріляні діти:
Наші...

Зловіщими рейками
Мчаться вагони ворожі__
Ніхто не перейме,
Ніхто не поможе:
В постелі білій сплять
І тиша над ними,
Як колись була,
В невоєнні зими...

Сходить весна.
Рушив прадавній Дніпро.
На Хрещатику знов забруньчіли каштани.
Наближаються валкою з Крут
Під вагою несвітською сани.
У чорноземі риють сліди:
Невигійні, болючі.
Розцвітають шликами сади
І піснями козацькими кручі.
Прадідівські шаблюки в руці,
Паполомою сідлані коні.
Київ весь за трунами гряде,
У німому поклоні.

Під Центральною Радою
Море народу.
Перед ворота
Грушевський виходить,
Що стародавнього знав таємниці,
Привітати борців
На порозі столиці.
У майбутні віки
Його погляд одвертий:
— „За Вітчизну хто вмер,
Той не знатиме смерти!"
На Аскольдів заквітчаний горб
Піднімаються сани.
Розвивається Київ старий —
Молодими листками.

(1972)


28.01.2022 добірка матеріалу до річниці бою під Крутами 


27.01.22 

Всесвітній день памяті жерт Голокосту


26.01-28.01.2022
Тиждень української історії "Наша слава, не вмре, не загине"

26.01.22  мистецький онлайн-захід "Пісенні крила української державності та соборності "Робота з учніським самоврядуванням: відео-звіт. 


Comments